Spojujeme sport a vzdělání

Seminář

Marketing a public relations ve sportu

Lektor
Richard Valoušek
Host
Cena
1 500 Kč
Termín
29. 4. 2025 od 9:00 - 13:00 hod.
Hodinová dotace
4 hodiny (vč. coffee breaku)
Místo
Imperial Hotel Pytloun Liberec - 1. máje 757/29, 460 07 Liberec

Co vás čeká a co získáte


Během semináře zjistíš, jak budovat silnou značku sportovní organizace, zaujmout fanoušky a navázat dlouhodobé vztahy s partnery. Naučíš se efektivně využívat marketingové a PR nástroje, sociální sítě a digitální kampaně k podpoře růstu a rozpoznatelnosti svého klubu. Zjistíš, jak vytvářet hodnotný obsah, řídit komunikaci v krizových situacích a profesionálně prezentovat svou organizaci vůči médiím a veřejnosti. Díky praktickým úkolům a diskuzím získáš konkrétní dovednosti a inspiraci, jak posunout svou organizaci na vyšší úroveň.

Obsah semináře


Marketing ve sportu
Naučíš se identifikovat potřeby fanoušků, vytvářet hodnotu a budovat loajalitu prostřednictvím strategického marketingu

Zvyšování povědomí a přilákání fanoušků
Zjistíš, jak plánovat kampaně, které přinesou větší dosah, návštěvnost i angažovanost.

PR a budování image
Osvojíš si základy komunikačních strategií, práce s médii a efektivního stylu komunikace.

Sociální sítě a digitální marketing
Dozvíš se, jak vyhodnocovat dopad kampaní, vytvářet virální obsah a využívat grafické nástroje pro vizuální prezentaci

Sponzoring a vztahy s partnery
Naučíš se hledat vhodné partnery, aktivovat spolupráci a vyhodnocovat přínosy dlouhodobých vztahů.

Praktické cvičení
Účastníci si vyzkouší tvorbu marketingové kampaně, sestavení PR strategie a přípravu argumentace pro potenciální partnery. Zaměříme se na reálné výzvy, které mohou v praxi nastat – od krizové komunikace po plánování digitálního obsahu. Bude prostor pro zpětnou vazbu i sdílení zkušeností mezi účastníky.

Lektor a host semináře


Richard Valoušek

je ředitelem komunikace v agentuře RAUL, která stojí za organizací významných sportovních akcí jako Jizerská 50 nebo Světový pohár v plážovém volejbalu. Má bohaté zkušenosti z oblasti sportovní komunikace, marketingu i práce s médii.