Seminář
Marketing a public relations ve sportu
Co vás čeká a co získáte
Během semináře zjistíš, jak efektivně využívat marketing a PR ke zvýšení povědomí o své sportovní organizaci, přilákání sponzorů a budování silné fanouškovské základny. Naučíš se pracovat s digitálními platformami, tvořit atraktivní obsah a efektivně komunikovat s médii i partnery. Díky praktickým strategiím a případovým studiím budeš lépe připravený na úspěšnou propagaci své organizace.
Obsah semináře
Základy marketingu ve sportu
Zjistíš, jak využít marketingové strategie k růstu své sportovní organizace a oslovit správné publikum.
Digitální marketing a sociální média
Naučíš se efektivně pracovat se sociálními sítěmi, tvořit atraktivní obsah a měřit výsledky kampaní
Public relations a komunikace
Osvojíš si dovednosti pro budování pozitivního image organizace, komunikaci s médii a zvládání krizových situací.
Sponzoring a partnerské vztahy
Dozvíš se, jak získat sponzory, vytvářet hodnotné nabídky a budovat dlouhodobé partnerské vztahy.
Praktické cvičení
V této části semináře si účastníci vyzkouší tvorbu marketingové strategie a PR kampaně pro konkrétní sportovní organizaci. Praktická cvičení budou zaměřena na sestavení efektivního plánu propagace, simulaci krizové komunikace a návrh sponzorských balíčků. Účastníci získají okamžitou zpětnou vazbu a konkrétní tipy pro úspěšnou aplikaci v praxi.
Lektor a host semináře

Jméno a příjmení
