Spojujeme sport a vzdělání

Jak se buduje značka Českého hokeje – Ondřej Šnaidauf

Osmý díl podcastu Sport za stolem s moderátorem Luďkem Zelenkou.

Jak se buduje značka Českého hokeje? Jaká je role marketingu v jednom z nejoblíbenějších sportů v Česku? A proč nestačí pouze výsledky na ledě? V podcastu s Ondřejem Šnaidaufem, marketingovým a obchodním ředitelem Českého hokeje, nahlédneme do zákulisí práce s fanoušky, partnery i hráči, kteří formují současnou tvář národního týmu. Prozradíme, jaké jsou hlavní výzvy marketingu Českého hokeje, v čem se práce liší od klubového marketingu, a proč jsou moderní kampaně nezbytné k oslovení mladých fanoušků. Ondřej vysvětlí význam osobností, jak se dnes tvoří spolupráce s komerčními partnery a jak velký význam má merchandising. Podcast ale nabídne i osobní pohled – zjistíme, jaká byla Ondřejova cesta k marketingu ve sportovním prostředí, jaké dovednosti považuje za klíčové pro úspěch a co by podle něj měl zažít každý fanoušek hokeje.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

⚠️ Disclaimer
Veškerý obsah na tomto profilu a kanálu, včetně popisků a komentářů, slouží výhradně ke studijním a informačním účelům. Obsah není profesionálním poradenstvím ani doporučením ke konkrétním krokům ve správě sportovních subjektů. Zveřejněné informace slouží k obecnému seznámení s nástroji a postupy pro efektivní fungování ve sportovním prostředí. Konkrétní postupy a řešení byste vždy měli konzultovat s vhodnými odborníky a přizpůsobit je individuálním potřebám a podmínkám. Rozhodnutí, která na základě poskytnutých informací učiníte, jsou plně ve vaší odpovědnosti. Přestože se snažíme poskytovat přesné a ověřené informace, mohou se výsledky lišit v závislosti na řadě proměnných a okolností.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.